Laura,o fiinta,cu calitati si defecte

Pana cand te-am cunoscut pe tine iubirea mea,viata mea era atat de goala si trista, lumea mi se parea atat de rece si urata, candva inima mea nici nu-si putea imagina ca doar doua cuvinte magice ii vor aduce cea mai implinita fericire.... te iubesc !Cred ca stii ce-ar insemna viata mea fara tine... O zi fara tine e ca o carte cu paginile goale...O clipa de iubire face mai mult decat o viata traita in van. Din fericire tu-mi esti alaturi mereu si paginile cartii mele sunt cat se poate de incarcate si minunate.Cand iubesti cu adevarat intreaga lume iti pare mai frumoasa si daca nu stiai acesta este cel mai pretios cadou ce l-am primit de la tine - o lume mai frumoasa.Ce as putea sa-ti daruiesc pe masura? Aproape nimic; “aproape” pentru ca am ceva pentru tine care se poate masura cu darul tau: am o inima cu destula iubire in ea cat sa-ti ajunga pentru o viata. Ti-am daruit-o de mult, e cadoul meu cel mai scump pentru tine, si sper sa te bucuri de el toata viata, la fel cum ma bucur si eu de tine.

Iti multumesc ca existi dragostea mea... doar pentru mine.

Totalul afișărilor de pagină


Contact e-mail : lauracatrinar100@yahoo.com

Tel.: 0752773916

26.03.2011

Dragostea ii arata omului cum ar trebui el sa fie


                                            Dragostea ii arata omului cum ar trebui el sa fie



   Am auzit de multe ori ca doar daca iubesti poti fi altfel. Nu am crezut, dar timpul si experientele prin care am trecut mi-au aratat ca ma inselam.                     Maturizarea m-a facut sa-mi dau seama ca o persoana poate iubi in multe feluri, chiar daca numeste acest sentiment afectiune, simpatie, atasament. Iubirea pentru parinti e una pe care nimeni nu o va contesta vreodata, oricum s-ar intelege cu acestia, pentru ca ei sunt singurii care nu ne vor niciodata raul si, oricat am gresi, ne vor ierta. 
Singura dragoste care este in fiecare din noi e cea pentru fiinta superioara, care a creat aceasta lume si pe noi. Fiecare crede, intr-un fel sau altul, ca exista cineva acolo sus. E limpede ca aceasta dragoste nu poate fi pusa la indoiala de nimeni. Alegerea sustinerii acestei credinte nu tine nici macar de cunostintele individului, e pur si simplu credinta! 
Emotiile care ne fac sa devenim alt om sunt cele pentru persoana de sex opus, acel baiat sau fata pe care nu o poti privi fara sa-ti simti inima ca incepe sa bata mai tare, acea persoana pentru care ajungem sa facem lucruri de care nu ne credeam vreodata capabili sau vrednici. Acel om care a trezit ceva in tine atat de puternic incat, si dupa ce s-a terminat totul, atunci cand ii auzi vocea, cand privirile se intalnesc, ceva iti spune ca mai este ceva … Poate e intuitie, poate e nebunie, poate e acea dragoste care a ramas intre voi, nestiuta de nimeni. 
Dragostea a impins multi oameni la cele mai nobile gesturi posibile, la rostirea celor mai frumoase cuvinte, dar i-a si adus intr-un stadiu cand simteau ca innebunesc, ca mai bine ar muri decat sa simta acea durere in inima, sa spuna lucruri pe care poate nici ei nu le cred, sa minta. Cel mai crunt lucru pe care un om l-ar putea face este, dupa parerea mea, sa-l raneasca pe celalalt in mod voit, chiar daca intentiile ar fi bune sau ar fi pur si simplu un act de autoaparare. 
O mare vorba spunea: Dragostea ii arata omului cum ar trebui el sa fie. Cand iubesti, descoperi in tine o nebanuita bogatie de tandrete si duiosie si nici nu-ti vine sa crezi ca esti in stare de o astfel de dragoste. Singurul lucru care ne ramane de facut este sa gasim ceea ce este mai frumos intr-un om, sa-i ignoram defectele, deoarece dragostea adevarata iarta orice, oricat ar durea, pentru ca nu mai este loc de orgoliu. 
Fiinta pe care ajungem sa o iubim reprezinta pentru fiecare dintre noi omul cel mai important din viata noastra. Relatia cu aceasta persoana trebuie sa fie una deosebita, unica, fiecare clipa pe care o petreci langa ea sa te faca sa simti ca nu vrei sa se termine niciodata, sa te intrebi "Oare ce-am facut sa te merit?", sa ajungi sa o privesti si sa inteleaga cata dragoste ii porti. 
Dragostea poate fi dovedita in mod incontestabil intr-un singur fel: fiindu-i fidel celuilalt. Tradarea doare mai tare decat orice altceva si poate duce chiar la pierderea unei relatii. E adevarat ca dragostea iarta orice, dar ranile provocate nu se vindeca niciodata. 
Dragostea curata este sentimentul care, odata ce incepe a se strecura in inima fiecaruia din noi, ne face sa simtim ca suntem sau ne vom stradui sa devenim mai buni, mai iertatori, mai intelegatori, sa devenim, de fapt, asa cum am vrut mereu sa fim: niste copii cu sufletul pur. 
"Prieten se numeste omul care te ajuta fara ca verbul sa fie urmat de un complement circumstantial de timp sau de loc sau de mod." asa spunea Nicolae Steinhardt in "Jurnalul fericirii". Omul cu care hotaram sa ne impartim restul zilelor trebuie sa ne fie in primul rand prieten si apoi iubit, sot si tata al copiiilor nostri. Viata presupune depasirea multor obstacole, uneori depasirea propriiilor limite iar daca suntem nevoiti sa trecem peste ele singuri de fiecare data , ni se va parea un calvar. Dragostea noastra fata de persoana iubita trebuie sa ne determine pe amandoi sa fim alaturi unul langa celalalt cand avem mai mare nevoie, pentru ca abia atunci ne vom simti protejati, indragiti, iubiti. 
Oamenii au o doza de egoism in ei care se manifesta in diferite feluri, de la caz la caz , dar, atunci cand vine vorba de iubire, aceasta problema nu ar trebui sa existe . E adevarat ca poti da fara iubire, dar niciodata nu poti iubi fara daruire. Dragostea te face sa simti, sa gandesti, sa vezi lucruri pe care pana atunci poate nici nu le-ai observat, te face sa te simti unic. 
Cumpatarea a fost si va ramane cea mai greu de realizat de catre doua fiinte care se iubesc deoarece, dupa cum spunea Balzac, "sentimentele nobile duse pana la exagerare dau aproape acelasi rezultat ca si marile vicii."Oricat de mult i-am dori binele unui om si oricat de mult l-am iubi, nu suntem indreptatiti sa-i rapim cel mai intim lucru pe care il avem fiecare din noi: libertatea de alegere in orice privinta. 
Secole de-a randul, multi filosofi si oameni importanti din diferite domenii s-au straduit sa defineasca iubirea si fenomenele psihice, chimice si fizice care se petrec in organismul unui indragostit. 
Inima cunoaste ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste – acesta este adevarul pe care cu totii il recuoastem in unanimitate . Cand iubim, suntem capabili de multe lucruri si, uneori, le punem si in aplicare cu riscul de a nu mai fi noi insine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu