Laura,o fiinta,cu calitati si defecte

Pana cand te-am cunoscut pe tine iubirea mea,viata mea era atat de goala si trista, lumea mi se parea atat de rece si urata, candva inima mea nici nu-si putea imagina ca doar doua cuvinte magice ii vor aduce cea mai implinita fericire.... te iubesc !Cred ca stii ce-ar insemna viata mea fara tine... O zi fara tine e ca o carte cu paginile goale...O clipa de iubire face mai mult decat o viata traita in van. Din fericire tu-mi esti alaturi mereu si paginile cartii mele sunt cat se poate de incarcate si minunate.Cand iubesti cu adevarat intreaga lume iti pare mai frumoasa si daca nu stiai acesta este cel mai pretios cadou ce l-am primit de la tine - o lume mai frumoasa.Ce as putea sa-ti daruiesc pe masura? Aproape nimic; “aproape” pentru ca am ceva pentru tine care se poate masura cu darul tau: am o inima cu destula iubire in ea cat sa-ti ajunga pentru o viata. Ti-am daruit-o de mult, e cadoul meu cel mai scump pentru tine, si sper sa te bucuri de el toata viata, la fel cum ma bucur si eu de tine.

Iti multumesc ca existi dragostea mea... doar pentru mine.

Totalul afișărilor de pagină


Contact e-mail : lauracatrinar100@yahoo.com

Tel.: 0752773916

12.02.2012

Pentru tine care esti tot ceea ce mi-am dorit, pentru ca ma intelegi si ma suporti, pentru ca imi faci toate poftele, pentru ca ma IUBESTI : MULTUMESC!




Am renascut

Dupa un esec, te simti golit de orice sentiment de iubire, chiar de tine insuti. Dar dumnezeu are grija sa aline suferintele si sa redea lumina. Tu esti lumina trimisa. Ca un curcubeu ai aparut pe cerul vietii mele si lumina ta benefica mi-a incalzit inima si sufletul. Blandetea cu care m-ai invaluit, mi-a redat increderea in dragoste.Iubesc? - ma intreb adesea!Iubesc! Iubesc! Pe tine te iubesc dragul meu, cu toata fiinta mea.



Spice de grau


Pentru tine

Esti pentru mine o raza de soare, care a aparut cand nu credeam ca o sa apara. Aveam nevoie de putina caldura ca sa dezghet sloiul din inima si tu ai fost cel care pana acum mi-ai oferit acest lucru. Iti multumesc ca existi si imi doresc sa ma iubesti mereu ca acum. Te iubesc enorm...





Dragostea mea

Acest joc al dragostei in care am intrat amandoi nu are un final si daca stau bine sa ma gandesc, este irevocabil...dar adevarat!!!

Tu imi dai forta de a respira, tu imi inspiri siguranta si credinta, tu esti singurul pe acest pamant pentru care mai traiesc si cu care a fi in stare sa-mi impart ultima mea gura de aer. Totul in lumea mea se rezuma la tine si toate o iau pe drumul croit spre tine. Aceasta dragoste adevarata pe care o impartasesc priinde mai multa viata pe zi ce trece fiindca nu putem exista unul fara altul deoarece traim printr-un singur suflet.

Dumnezeu a vrut ca doi oameni (noi) sa impartasim aceeasi rasuflare, sa ne hranim cu seva care ne tine pe pamant, ca in final sa devenim ceea ce suntem acum, un singur trup luminta de acelasi suflet curat.

Povestea noastra are un singur final: "To be continued"...



I LOVE YOU!

Si cum sa nu te iubesc cand pentru tine simt ceea ce nu am simti pentru nimeni niciodata? Cand tu ma faci sa ma simt cea mai importanta persoana din intreaga lume? Cum sa nu visez la tine... cum sa nu te vreau langa mine in fiecare clipa... cum sa nu te iubesc... cum sa nu vreau sa te stiu langa mine tot restul vietii? Nu am cuvinte de ajuns ca sa-ti spun tot ceea ce simt pentru tine... sper doar cu timpul sa-ti pot demonstra toata dragostea pe care ti-o port...




De s-ar putea

De s-ar putea ti-as spune asa: as vrea sa sa fiu pamantul pe care-l calci; as vrea sa fiu soarele care-ti lumineaza sufletul sau poate ploaia care-ti umezeste buzele; as vrea sa fiu apa care-ti potoleste setea sau caldura care-ti inveleste corpul; as putea fi imaginea ochilor tai si aerul care-l respiri, dar de ce nu pot sa fiu chiar inima ta?





Grea asteptare

Privind in a mea urma, zaresc mereu acelasi chip firav al iubirii, chipul tau. Ma gandesc mereu la tine, la zambetul tau, care odinioara imi dadea speranta. Dar acum? Ma intreb mereu, cu ce am gresit, ce am facut de te-ai indepartat de mine. Caut in amintirile frumoase, un strop de raspuns, dar totul este in ceata. Totul pare greu de inteles. As vrea macar pentru o clipa sa fi iar langa mine, sa-mi spui cu ce ti-am gresit. Inima imi plange si suspina dupa tine. Ochi mei cauta mereu in orizontul infinit, ochii tai senini si mereu optimisti. Nu vreau sa te pierd; cel putin nu acum, cand te-am gasit. Nu vreau ca aceasta mica poveste de dragoste sa se sfarseasca inainte de a fi inceput. Am 
devenit dependenta de aerul pe care tu il respiri, am devenit dependenta de tine.


Scumpului meu sot

Fericirea a intrat in viata mea, o data cu tine. Inainte, clipele de tristete, de neliniste, imi invadau gandurile... ma dominau. Acum suferinta s-a incheiat. Tu esti langa mine si este de ajuns sa te simt aproape, sa stiu ca ma iubesti pentru a fi o persoana fericita. Tu esti acea parte din viata mea care lipsea. Acum ca te-am gasit, simt caldura dragostei tale care ma poarta undeva, sus, departe... spre al noualea cer. Iti multumesc ca existi, scumpul meu sot!





Primavara iubirii

Ti-am scris o scrisoare cu picaturi de ploaie iar cu vintul ti-am soptit-o. Am chemat vintul si i-am spus sa te mangaie, am adus pasarile si le-am pus sa-ti cante. Am inflorit copacii pentru tine si am topit zapada. Iubitule, daca inca nu ti-ai dat seama, sa stii ca eu sunt primavara si TE IUBESC!TE IUBESC!TE IUBESC DIN TOATA INIMIOARA MEA!



iubire eterna

Te voi iubi la nesfarsit! Nu-ti voi jura dar...ITI PROMIT! Tu de vei iubi pe alta ..eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC! Nici o floare nu infloreste pana nu este udata, nici o fata nu iubeste pana nu e sarutata. De ploaie te poti ascunde dar de dragoste n-ai unde, caci oriunde te-ai ascunde ea la inima patrunde .





Dragostea fata de tine

Mi-as dori sa fiu o raza de soare sa te pot privi mereu in ochi sa fiu o picatura de ploaie care sa cada pe buzele tale sa te pot saruta macar pentru o clipa apoi ma voi prelinge pe coarda sensibila a inimii.







Drumul fericiri

Nu-i niciodata prea tarziu, iubirii sa-i intinzi o mana si fericirea ei de vis in inima sa-ti ramana. Nu-i niciodata prea tarziu o poarta sa-i deschizi iubirii si cu acel ce-ti este drag sa mergi pe drumul fericirii!







Declaratie de deragoste

Ma doare fiecare clipa cand nu sunt langa tine. Sunt plina de tine si-ti simt fiinta in tot trupul meu. Iubesc
tot ce-ti apartine: corpul, parul, mainile, nasul, mirosul, respiratia, bataile inimii, locul pe care pasesti... Esti totul pentru mine.





Regrete tarzii...

Vorbele de iubire spuse in zadar sunt cele care ranesc cel mai tare...Dar va veni o vreme in care iti vei dori sa auzi, fie si numai pt. a secunda, dulceata vorbelor de altadata insa ele se vor intoarce ca un bumerang sub forma unor murmure neintelese ale unor regrete tarzii...







Te ador

Esti soare care imi lumineaza sufletul... desi cateodata ma ranesti, ma ridic de jos si te iubesc mai mult. Stii cum sa ma faci sa imi deschid sufletul fata de tine... Esti alinarea zilelor mele si mai presus decat atat: te venerez. Si stii de ce? Pentru ca mi-ai daruit cel mai pretios cadou din viata mea, cadou de care ma bucur in fiecare zi, fetita noastra adorata... Te ador!







O viata mai frumoasa

Imi doresc ca, pe zi ce trece, pe ora ce trece, sa incepem sa cladim o viata impreuna mai frumoasa decat oricare am fi putut fiecare in parte...
Te iubesc si-ti multumesc ca esti langa mine sa ai grija de mine in lumea asta mare...si-ti multumesc ca ma iubesti, ma intelegi si ma suporti!Caldura din sufletul tau drag va topi, simt asta, cat de curand, gheata temerilor ce candva mi-a cuprins inima....







Intinde mana

Lacrima-mi curge usor pe obraz, inima mea te poarta in extaz; si inima-mi plange si sufletul imi plange - iubirea mea la tine nu ajunge. Imi amintesti de o poveste veche, cu iubirea noastra sa fi fost? Hai intinde mana sa fim o pereche, despartirea asta nu mai are rost.







Ajutorul meu

Vantul poarta in palmele lui usoare gandurile mele spre tine! Ploaia duce lacrimile mele pline de dor varsate in lipsa ta pe intreg pamantul iar norii de pe cer vegheaza prin grija mea pentru tine! Am rugat natura sa ma ajute a-ti arata cat te mult te pot iubi iar timpul ce creaza amara departare l-am implorat sa zboare ca sa te am langa mine! TE IUBESC!







Multe clipe

Multe clipe frumoase are fiecare fiinta din acest pustiu univers. Multe clipe frumoase am avut si noi in doi. Cind te-ai dus ai luat o parte din viata mea, o parte din tine s-a dus, iar cealalta am incuiat-o in adinc, sa nu o mai pot gasi, sa nu simt ceea ce am simtit vreodata.
Cit de mult imi placea sa te trezesc dimineata. Iti amintesti? Soare trezeste-te ca daca nu vei deschide okisorii taota ziulica va fi posomorita fara o raza de lumina, si tu rideai asa frumos...ma sarutai atit de gingas.
Multe clipe frumoase sint in viata fiecarei fiinte de pe acest univers. Tu esti acea clipa de fericire care m-a readus la viata, care m-a invatat sa traiesc si sa iubesc viata. Iti multumesc pentru aceasta. De aceea iti doresc numai fericire si poate vei gasi clipa ta, sau poate iti vei da seama ca aceea sint eu si te vei intoarce la mine. Te iubesc.





Te iubesc

S-a intamplat pur si simplu sa te intalnesc si sa te iubesc, totul a fost asa, fara sa inteleg cum sau de ce si fara sa stiu ca viata mea se va schimba pentru totdeauna. Te iubesc eu si sufletul meu, iar inima mea a devenit dintr-o data prea mica pentru a cuprinde toata dragostea mea! Existi si iti multumesc, existi si asta este de ajuns... pentru ca iubirea mea nu cere mai mult decat sa stie ca acolo-undeva... oriunde ar fi asta... esti Tu .... o parte din mine si din lumea toata! Totul este simplu asa cum este intotdeauna atunci si acolo unde exista DRAGOSTE... TE IUBESC...









Poua cu stele

Iti multumesc ca mi-ai adus fericirea in viata..Iti multumesc ca de un an de zile ma faci cea mai fericita persoana de pe aceasta lume.. De un an imi ploua cu stele in inima.. Te voi iubi pana la sfarsitul vietii mele!






Te iubesc

Daca as fi singura pe pamant as cauta un suflet printre stanci si l-as transforma in tine. Te-as incalzi cu razele de soare ziua si cu imbratisarea mea noaptea. As ruga luna sa iti vegheze somnul lin si ingerii sa te pazeasca zi de zi pentru ca daca nu ai mai fi tu lumea ar deveni iar pustie si sufletul meu ar muri de dor.






Te iubesc!

Ai aparut in viata mea ca o calda adiere de vara! Acum esti captiv in inima mea si nu am de gand sa-ti mai dau drumul vreodata! Mi-ai indeplinit cele mai arzatoare dorinte, mi-ai alungat singuratea si tristetea si mi-ai adus ce e mai frumos si mai pur pe pamant: IUBIREA ADEVARATA.






Iubire fara cuvinte

Dragul meu,
Tu reprezinti pentru mine tot ceea ce imi doresc. Iubirea care s-a infiripat intre noi este atat de frumoasa incat nu stiu daca poate fi exprimata in cuvinte. Nu prea ma pricep la a-mi arata dragostea prin frumusetea cuvintelor, ci prin caracter si sentimente. Si cred ca tu preferi acest lucru.   Nimic nu poate fi altceva decat o iubire imensa pe care ti-o port, daca iti spun ca mi-e dor de tine chiar si atunci cand te aflii in preajma mea si simt nevoia sa ii spun TE IUBESC!






Merita sa iubesti !
Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!






fara tine

Fara tine totul e asa de trist, tu erai cel care aduceai fericirea in viata mea. Apareai ce o lumina in zilele intunecate. Tu m-ai invatat ce inseamna sa fii iubit si sa iubesti, nu am crezut ca voi fi in stare sa iubesc atat, nu credeam ca am atata putere, nu credeam ce pot oferi atata dragoste pentru tine. Te iubesc si te voi iubi mereu " IUBITUL " meu!



















Un comentariu:

  1. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere