Laura,o fiinta,cu calitati si defecte

Pana cand te-am cunoscut pe tine iubirea mea,viata mea era atat de goala si trista, lumea mi se parea atat de rece si urata, candva inima mea nici nu-si putea imagina ca doar doua cuvinte magice ii vor aduce cea mai implinita fericire.... te iubesc !Cred ca stii ce-ar insemna viata mea fara tine... O zi fara tine e ca o carte cu paginile goale...O clipa de iubire face mai mult decat o viata traita in van. Din fericire tu-mi esti alaturi mereu si paginile cartii mele sunt cat se poate de incarcate si minunate.Cand iubesti cu adevarat intreaga lume iti pare mai frumoasa si daca nu stiai acesta este cel mai pretios cadou ce l-am primit de la tine - o lume mai frumoasa.Ce as putea sa-ti daruiesc pe masura? Aproape nimic; “aproape” pentru ca am ceva pentru tine care se poate masura cu darul tau: am o inima cu destula iubire in ea cat sa-ti ajunga pentru o viata. Ti-am daruit-o de mult, e cadoul meu cel mai scump pentru tine, si sper sa te bucuri de el toata viata, la fel cum ma bucur si eu de tine.

Iti multumesc ca existi dragostea mea... doar pentru mine.

Totalul afișărilor de pagină


Contact e-mail : lauracatrinar100@yahoo.com

Tel.: 0752773916

12.02.2012

Am sa te iubesc toata viata mea si singura dorinta este sa te am alaturi pentru totdeauna.



Te simt....

Fiecare umbra din jur o simt ca fiind a ta... fiecare atingere imi face corpul sa vibreze de placere si sa te doresc cu ardoare langa mine... te simt in vis alunecand pe fiecare particica a corpului meu si cum fiecare sunet ma patrunde pana in suflet si ma face sa explodez de fericire si placere... te simt si acum te doresc... 




Te iubesc

Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt! Te rog iarta-ma daca mai gresesc
uneori, dar nu uita NICIODATA, ca te iubesc si te voi iubi cum nu am iubit pe nimeni altcineva! Stii ca nu pot o zi fara tine pentru ca fara tine eu nu voi mai fi, si fara tine inima mea nu va mai bate! Te iubesc infinit de sincer... crede-ma! O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti e tot ce imi doresc... Te iubesc.


IUBIRE

Ce mai faci tu dragul meu? As vrea sa cunosc crinii degetelor tale, sa patrund in lumea ta, sa transform gheata in flacari nemuritoare ale iubirii...Vreau sa traim din bulgari de dragoste pe o stea din lacrimi de iubire, pe un nor din petalele unui trndafir, in picurii unei ploi in lumina intensitatii si puritatii sentimentelor mele...as vrea sa-ti cunosc temerile, sa te atrag in mrejele mele si apoi sa nu-ti mai dau drumul caci timpul cand iubesti, nu exista ...Totul e IUBIRE si IUBIREA e TOTUL....


pentru tine

Stiu ca poate uneori sunt putin rautacioasa...alteori poate ma enervez destul de repede...poate uneori sunt egoista, pentru ca nu vreau sa te impart cu nimeni, dar...te iubesc! Din tot sufletelul meu...in care ai intrat fara sa ceri voie, si acum nu poti sa mai iesi...



Despartire

Umbrele noastre se sarutau cand ai plecat. Luna plangea si ea iar stele se certau. Inima imi murea strigand si ochii tai imi ardeau sufletul. Vantul se oprise sa planga. Buzele te-ar fi sarutat secand. Mainile nu ti-ar mai fi dat drumul. Si iubirea noastra nu ar fi vrut sa moara.


Iubirea

Amandoi formam universul... amandoi formam lumea... spune tu iubite ce s-ar intampla daca unu din noi nu ar fi? Deci iubite locul nostru e ca si acum... mereu uniti mereu avand acelasi suflet. Iubite sarutul tau... e viu pe buzele mele iti multumesc ca mi-ai dat aripi si doar asa reusesc sa vin in fiecare seara la tine la ferestra sa-ti veghez somnul te iubesc ENORM.



Nu te indoi
Tu vrei sa tac, dar nu...nu pot...pentru ca inima-mi sopteste sa vorbesc. Si totusi... cuvinte nu mai au sens in fata ta si singurul lucru ce mai poate razbate spre tine este iubirea mea. Ea e singura ce ma face sa plec capul spre tine. Ea e singura ce ma face sa-ti rostesc cuvintele "Te Iubesc!"... ea ma indeamna sa spun: "te chem, te astept, te doresc".
Si astfel gandul ma poarta neincetat spre sufletul tau si incearca sa alunge tristetile ce se ascund in el, visand ca intr-o clipa chipul sa-ti fie inundat de bucurii, iar eu sa pot spune: "Bucuria ta este cararea ce duce catre fericirea mea, iar prezenta ta este drumul lin pe care-l recapata viata mea". Sa nu te indoiesti niciodata de ceea ce simt pt tine...




Te iubesc

Am incercat sa te scot din adancul inimi mele. Pentru un moment doar sa te privesc o data si sa-ti soptesc... Te iubesc. Dar nu am putut... Mi-am intrebat sufletul de ce nu se poate... iar el mi-a soptit: pentru ca va ramane acolo pentru totdeauna spunandu-mi ca esti un ingeras pe care trebuie sa il hranesc cu dragoste si sa-i astampar setea cu iubire. Atunci am inteles ca tu esti acea persoana la care am visat toata viata, tu esti acea persoana cu care imi doresc sa plutesc pe aripile dragostei, tu esti acea persoana la care pot sa-i spun cu toata fiinta mea Te iubesc! Care sunt de fapt doar doua cuvinte pe care le rostesti intr-o secunda, dar iti trebuie o viata sa le traiesti.


Pana sa te intalnesc pe tine nu credeam ca am sa cunosc cu adevarat ce inseamna dragostea; cunoscand sentimentul de dragoste doar prin imaginatia mea, totul era creeat asa cum mi-ar fi placut mie sa fie, aveam doar o viziune a dragostei, dar acum ca te am pe tine, simt ca totul e un vis frumos din care nu as mai vrea sa ma trezesc niciodata, totul e asa cum mi-am imaginat, de aceea pot spune ca Te iubesc dinainte de a ne fi intalnit, iar in momentul in care ti-am vazut chipul am fost fermecata... nu credeam ca vom ajunge sa "plutim" pe aripile dragostei impreuna.




Esti viata mea

Ma gandesc la o persoana cu care as putea petrece tot restul vietii. Ma gandesc la cel pe care l-am visat din momentul in care am realizat ce insemana sa tii la cineva. Ma gandesc la printul din povesti. Ma gandesc la tine. Ma auzi? Tu, aerul, soarele, norii, marea, valurile, fosnetul, ploaia, bucuria, tristetea, lacrimile, surasurile din viata mea. Esti viata mea. Te iubesc!




Distanta

Esti prea departe ca sa te mai vad, esti prea departe ca sa te mai aud, esti prea departe ca sa te mai simt, esti prea departe ca sa te mai ating, dar nu atat de departe incat sa nu incerc sa te iubesc.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu