Laura,o fiinta,cu calitati si defecte

Pana cand te-am cunoscut pe tine iubirea mea,viata mea era atat de goala si trista, lumea mi se parea atat de rece si urata, candva inima mea nici nu-si putea imagina ca doar doua cuvinte magice ii vor aduce cea mai implinita fericire.... te iubesc !Cred ca stii ce-ar insemna viata mea fara tine... O zi fara tine e ca o carte cu paginile goale...O clipa de iubire face mai mult decat o viata traita in van. Din fericire tu-mi esti alaturi mereu si paginile cartii mele sunt cat se poate de incarcate si minunate.Cand iubesti cu adevarat intreaga lume iti pare mai frumoasa si daca nu stiai acesta este cel mai pretios cadou ce l-am primit de la tine - o lume mai frumoasa.Ce as putea sa-ti daruiesc pe masura? Aproape nimic; “aproape” pentru ca am ceva pentru tine care se poate masura cu darul tau: am o inima cu destula iubire in ea cat sa-ti ajunga pentru o viata. Ti-am daruit-o de mult, e cadoul meu cel mai scump pentru tine, si sper sa te bucuri de el toata viata, la fel cum ma bucur si eu de tine.

Iti multumesc ca existi dragostea mea... doar pentru mine.

Totalul afișărilor de pagină


Contact e-mail : lauracatrinar100@yahoo.com

Tel.: 0752773916

11.02.2012

iubesc prima noastra noapte cand inimile s-au unit pentru eternitate



Iubesc clipa in care te-am vazut, iubesc prima noastra noapte cand inimile s-au unit pentru eternitate, iubesc mangaierea ce mi-o oferi in fiecare dimineata precum si buzele tale senzuale care ma saruta la nesfarsit. Ma fascineaza amestecul tau de copilarie cu maturitate, dorinta ta de a ma face sa ma simt intotdeauna bine in preajma ta. Pentru toate astea nu-ti pot spune decat simplu dar totusi atat de profund: TE IUBESC acum TE IUBESC pentru totdeauna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu