Laura,o fiinta,cu calitati si defecte

Pana cand te-am cunoscut pe tine iubirea mea,viata mea era atat de goala si trista, lumea mi se parea atat de rece si urata, candva inima mea nici nu-si putea imagina ca doar doua cuvinte magice ii vor aduce cea mai implinita fericire.... te iubesc !Cred ca stii ce-ar insemna viata mea fara tine... O zi fara tine e ca o carte cu paginile goale...O clipa de iubire face mai mult decat o viata traita in van. Din fericire tu-mi esti alaturi mereu si paginile cartii mele sunt cat se poate de incarcate si minunate.Cand iubesti cu adevarat intreaga lume iti pare mai frumoasa si daca nu stiai acesta este cel mai pretios cadou ce l-am primit de la tine - o lume mai frumoasa.Ce as putea sa-ti daruiesc pe masura? Aproape nimic; “aproape” pentru ca am ceva pentru tine care se poate masura cu darul tau: am o inima cu destula iubire in ea cat sa-ti ajunga pentru o viata. Ti-am daruit-o de mult, e cadoul meu cel mai scump pentru tine, si sper sa te bucuri de el toata viata, la fel cum ma bucur si eu de tine.

Iti multumesc ca existi dragostea mea... doar pentru mine.

Totalul afișărilor de pagină


Contact e-mail : lauracatrinar100@yahoo.com

Tel.: 0752773916

15.05.2012

invata...

NOAPTEA

INVATA 

Invata de la ape sa ai statornic drum 
Invata de la flacari ca toate-s numai scrum 
Invata de la umbra sa treci si sa veghezi 
Invata de la stanca cum neclintit sa crezi 
Invata de la soare cum trebuie s-apui 
Invata de la piatra cat trebuie sa spui 
Invata de la vantul ce-adie pe poteci 
Cum trebuie prin viata de linistit sa treci 
Invata de la toate ca toate-ti sunt surori 
Cum treci frumos prin viata,cum poti frumos sa mori 
Invata de la vierme ca nimeni nu-i uitat 
Invata de la nufar sa fi mereu curat 
Invata de la flacari ce-avem de ars in noi 
Invata de la ape sa nu dai inapoi 
Invata de la umbra sa fi smerit ca ea 
Invata de la stanca sa-nduri furtuna grea 
Invata de la soare cum vremea sa-ti cunosti 
Invata de la stele ca-n cer sunt multe osti 
Invata de la greier cand singur esti sa canti 
Invata de la luna sa nu te inspaimanti 
Invata de la vulture cand umerii ti-s grei 
Si du-te la furnica sa vezi povara ei 
Invata de la soare sa fii gingas ca ea 
Invata de la miel sa ai blandetea sa 
Invata de la pasari sa fi mereu in zbor 
Invata de la toate ca totu-i trecator 
Ia seama fiu al jertfei prin lumea-n care treci 
Sa-nveti din tot ce trece cum sa traiesti in veci. 



IARTĂ-MĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu